نمیدونم چرا یه سری از آدم ها دوست دارن مردم رو تحقیر کنن...

با اینکارتون چی بهتون میرسه؟؟

کسی میاد و بهتون میگه آفرین؟اون لحظه ای که همتون میخندین باعث افتخارتونه؟به این فکر نمی کنید چه ناراحتی رو روی دل اون شخص میزارین؟

میخوام از خودم شروع کنم....اینکه عینکی ام به کسی هیچ ربطی نداره...من عینکو دوست دارم درسته از 2 سالگی دارم عینک میزنم ولی این عینک داشتن به کسی ربط نداره ...

من بدون عینک جایی رو نمی بینم؟خوب اینم به کسی ربطی نداره...

من چهار چشمم؟اینم به کسی ربطی نداره هرکسی برای خودش زندگی می کنه...

عینکی بودن مبنا بر مشکل داشتن نیست من عینکیم که عینکیم به کسی ربطی نداره....

اینکه همیشه عینکی بودنم رو مسخره می کنید و حرفای زشتی بهم نسبت میدن و من جوابتون رو نمیدم مبنا بر احمق بودن من نیست مبنا بر اینه که من دلم میسوزه براتون و نمیخوام منم مثل شما بشم و تحقیرتون کنم ترجیح میدم خودم دلم بشکنه ولی دل کسی رو نشکنم...اما این کارم مبنا بر "احمق"بودنم نیست...

 

عینک

 

من دنیا رو تار می بینم ولی اعتراضی براش ندارم و از اینکه عینک میزنم خجالت نمی کشم....

 

عینک

 

من از چیزی که هستم خوشحالم....

 

من عینک دارم و عینکم رو دوست دارمwink

الیheart.....